Thursday, February 17, 2011

ahhh , SUCKK :D

asal ko ego sangat ? dah bapea lame aku kawan dengan kau , tapyy ko perangayy ko tetap same enn  ? tanak berubah sikedd kea ?  cube fikir kan perasaan orang sebelum cakap something . asal dohh ? aq adea saket kan hati ko kea ? kalau adea , memang aq nak cakap SORRY sangat sangat . daah bape lame aku cube tahan dengan perangai ko , tapyy tadi , serious aku cakap . aq memang ta bole sabar lagyy . aq terpakse balas balek apea yg ko cakap dgn aku tadi ?aq tahu aku terhutang budi dengan ko sebab ko adea ajar aku  pasal ..... memang sebelum niehh , aq bole tahan  lagyy , tapi sorry laah , kali nieh ta bole daah laah . aq pun adea perasaan . kalau ko nak kate ko gurau pun , bertempat laah -_______-  memang muke aq agak berubah tadi && ade orang perasan . memang aq malas nak balek dgn ko tadi . aku takut hati aku makin berasap tengok muke ko yg takde rase bersala -.-  aku memang mengaku aku ta bole tadek ILI NADIAH , walaupun kiteorang daah kawan 8 tahun , tapi friendship kiteorang maseh bertahan sebab dea faham aku dan aku faham dea . tapi ko ? aku ta tahu sampai biler boleh bertahan . aq cume berharap lamee laah friendship kite .  dahh laah , aku malas nak story banyak sangat pasal ko , makin saket hati . aq  harap ko beruba laah :))

No comments:

Post a Comment