Thursday, February 24, 2011

bodouhh -.-

  penat aku dengan perangayy ko .. sumpah macam bangang -.- ko fikir ko bagus ? na marah jea tahu . ko nak suroh orang jage hati ko , tapyy ko ? macam HARAM -_________- Nk perli-2 pun tk tgk tempat, tk tgk orang. Nti kang kena balik, takut dh tktau nk letak muka tebal seinci tu kt mana pulak . duhh , wehh  ? sedar laah siked --' && ko tk payah nak bajed good good sangatt bole tak ? aku tahu laah aku ta berape nak tahu pasal **** , so ta payah laah nak marah-2 . aku pun ta batak pun laah na suroh ko ajar laah  -.- sebab nobody perfect laah bodouh   and for you information , kalo daah start cakap . boleh tak engat untuk berhenti ,  serious serabut giler otak aku denga suare ko :D && kalau ko tanye aku , mende yang aku ta tahuu , ko ta payah nak  pakse-2 aku tahu boleh takk  ? sakai bodouh ! ko fikir saket hati ko jea ! orang laen ko penah fikir ? bangang punye keling  penadd aku story pasal ko lame-2 . bosan ! okay byebye :D

p/s : macam bangang laah pulak ayad aku :D HAHAHHA . kesah pulak aku ? yg penting aku puas  

2 comments: