Saturday, May 14, 2011

ragam kelas saya :)

ASSALAMUALAIKUM :)
ainie hari sabtu , semalam hari jumaat . hihi.  semalam syahirah telah membawa camera dia dan kami semua telah *snap snap* hahaha. kami telah photoshoot. dahdah , bodouhnye ayat-2 aku nieh. semalam kat skulaa best sangat sebab , cikgu pun ade tadek jea. jadi kiteorang boleh photoshoot lahh sampai bateri camera syahirah kong :P semuanyee menunjuk kan perasaan gembire mereka dan terselah di dalam setiap gambar :) haha , asal aku nehh , macam bangang jea ayat dari tadyy. aku kene  beredar dari komputer sekarang kerana mother ku nak gune , dye pun nak chatting jugak :) okay , kbaii :) * sorry kalau korang rase cam bodouh bace post aku yang niehh , aku pun tatau nape aku type ayat-2 cam nieh -.- kbaii .

No comments:

Post a Comment