Tuesday, June 28, 2011

COPYGOAT -.-

Hi , assalamualaikum :)


Hello , kopi dan milo ! nak minum apea eh kak ? ohh , okay nak carrot susu  ehh ? tapi kak saye tak nak buat carrot susu . akak minun air sky juice jelaah sebab saye malas laah nak buad carrot susu . di samping itu , saye dapat banyak manfaat kalau bagi sky juice sebab lebih cepat dan menyenangkan kerja saye  . okay , saye bukan waitress ! kcukup , aku cakap sorang-sorang , kbyee .


Bermulanya story seperti ini ----> copycat habes giler engkau ni ! *asal keling sangat ayat aku nie ? haha. * awak kata orang lain copypaste awak punye  tapi hakikatnya  awak pun same kan ? perlu kea nak berawak-awak bagai nie ? haha.  Jadi , jangan judge orang sesuka hati awak jea ehh ? sebelum suruh orang lain beli cermin , awak belilah cermin dulu tau ? kalau boleh yang panjang-panjang , lebar-lebar , tinggi-tinggi  dan jangan lupea beli yang berpatutan . *baik kan saye menasihatkan awak ? hihi. * kau tahu tak kau telah copypaste apea ? kite rase awak perlu fikir sendiri kot :) laenkali kalau awak nak copy pun , berpada-padalah sedikit . sampai ayat-ayat gua pun lu nak copy , lemak laah , setakat google translate . kucing sebelah rumah gua pun boleh buat . haha. marah-marah betul-betul ni ! puthree mane pernah gentar :) haha. Moral of the story , jangan mengata orang nanti dye yang lebeh . *pelik tak ayat aku  .* haha. Jadi awas degan orang seperti ini ya ? ^______^  sekian . terimakasih .


Sorry , malas pulak nak buat entri panjang-panjang lebar , takut ade pulak yang saman :) Tapi , sebelum tu saye mengaku GUA TAK SEMPURNA DAN TIADA SIAPA PUN YANG SEMPURNA :) tapi tolonglaah kepada copydog tuhh , jangan berlagak sempurna sebab awak pun same  jea manusia biasa . *big smile* :))))))))

No comments:

Post a Comment