Wednesday, June 29, 2011

gembira :)

Hi , assalamualaikum :)


Nama saya Bintang . Nama tuh saya yang pileh untuk diri saya :) *serious cam bangang* sebab saya pileh nama tuh sebab saye suka kat bintang laah , kirenyea dah fall in love laah :D haha. Tapi mama dan ayah saya laen pulak citarasa dye . Nama yang diberi oleh mama dan ayah ialah PUTRI ZARIFAH SOFEA . comel tak ? Hahaha , terimakasih mama dan ayah ! ilovechiuuu :*  hihi , sweet tak ? sweet tak ? okay kau jealous . kbyee :D ahahaha . sebnarnye aku nak story mende laen . haha , well aku kan suke mengarut sorang *bangga weeh* hihi.


Hari nie kita happy  ! Sebab kelas kite melakukan aktiviti bersama-sama  . ishh , puthree nie ! itupun nak cerita kea kat semua orang kea ?  okay , kau jealous kan ? kdiam. haha . aku suke cakap sorang-sorang , kbyee . haha , tadeklaah , tadikan kelas 2kasia kan , kelas saya lah tuh ! Nanti kalau jumpe budak smk pandan mewah , terus cakap nak jumpe "Budak Comel" kat kelas 2kasia , confirm semua berebut-rebut sebut nama PUTRI ZARIFAH SOFEA BT MOHD ARIFFIN . kcukup , saya perasan lebeh sangat . Alaaa , siket jea pun , nak touching laah :) haha. saya maen-2 je laah tadi , saye tak comel pun . *rendah diri pulak* haha.


Tadeklah tadi , kelas aku maen game detektif and killer , satu kelas maen game tuh weeh ! kau adea ? tadek . diam . sumpah seronok giler wa cakap lu ! *ayat nak rempit jea ! Haha.* Lepastu , kiteorang maen game ape tah name dye , alaa , yang "kuchichi , kuchiku , kuchipang " ahhh , susaah laah nak explain . hihi. lagipun bukan korang nak ambek tahu pun . touching laah. Haha.  saya gurau je laah . Dan tadi kiteorang beramai-ramai menyanyi kan lagu Bruno Mars . haha. Lepastu , gelak sama-sama , cuma buat kerja sekolah jea tak bersama-sama . hihi.  Okaylaah , saya nak buat homework pulak . kbyee :)

8 comments:

  1. hai...yanaa jejak cnie...salam perkenaln...:)

    ReplyDelete
  2. haha . . kelakar jugak baca entry ni . . nama awk cantik ! siyes tau ! haha . . saya suka dgr nama Putri . . lawa beno nama tu !

    anyways kn , saya pn suke ckp sorang2 . . haha :)

    ReplyDelete
  3. Hye bintang..jom join bloglist iera

    ReplyDelete
  4. shidah2020 : haha, thanks you :) wahh , kite ade persamaan laah :D haha.

    ReplyDelete
  5. haha. tiba2 rindu zaman skola. rindu pjk.
    rindu kawan kawan.lahaiii -.-

    hai putri ;)

    ReplyDelete