Wednesday, June 22, 2011

hari rabu :)

hi , assalamualaikum :D


Saya puthree ariffin di sini sedang duduk  di atas kerusi sambil men-typing ingin mengatakan bahawa hari ini saya sangat penat sekali kerana itu adalah rutin harian saya sebagar seorang pelajar di SMK PANDAN MEWAH yang berumur 13 tahun 5 bulan 12 hari :) okay , kesimpulannya sekarang adalah kite penaaaaaaaat laah . apa ? kau takfaham apa yang aku bebel panjang-panjang lebar kat kau dari tadi ? mm , korang nie kan , bukannye nak dengar betul-2 . lu memang nak mati ehh ? gua memang ganas , lu tak tahu kea ? laen kali ambil tahu . * memang lah dorang tak boleh dengar  sebab aku cume type jea . giler apa kau nieh puthree ? kfinee . cakap kite giler , tanak kawan  T.T  atotototototo , saye gurau-2 kambing jea laah tadi , kau penah tengok kambing tak ? alaaaaaa , yang duduk kat sebelah rumah awak tuhh . kcukup , aku tipu jea :)


tadi kan kat skolah , seharian aku kawad :D HOHOHO . walaupun penatt , tapi tak mengape laah . demi KADET REMAJA SEKOLAH . hihi. dan tadi saye ade photoshoot laah , saye photoshoot bersame-same ahli-2 KRS , kau adea ? tkde diam . HAHAHA . tadi saye dah buat formasi sampai formasi 2 , tinggal 1 je kott , sebab dyeorang kate adea 3 jea , tatahu laah kalau dorang nak buat 4 formasi dan sabtu esuk esuk esuk  nieh , saye dah nak lawan :D saye penat sangat laah hari nie, mane taknya setiap hari , naek tingkat 4 , lepastu balek naek jejantas pulak . penat weyhh ! lagipun  aku pun dah tak bermaya nak type panjang-2 lebar . nanti takut awak tak suke pulak . kate saye ini lah , itulaah . tak sukea laah ! HAHAHA. gurau je laah :D  katil saye pun dah memangil-manggil si budak comel  untuk beradu . sebelum tuh saye kene buat keje skolah dulu , kbyee :D

No comments:

Post a Comment