Friday, June 24, 2011

penat campur sedih campur takut :')

Heyyaa , dear blogger :)

weeh , aku penat giler arini sebab kawad tadi , hahaha , itu sudaah menjadi perkara biase , dah ade kawad mesti ade penat jugak tapi bestt weh  :DD okay laah Kite nak bgtahu  awak sesuatu ni ! Tapi jangan bgtahu orglain kayy ? kite tengah sedih ni ! awak tahu tak ? mestilaah nak tahu giler ! janganlah panggil saye giler , nak nanges laah macam neh T.T kcukup , aku tahu aku suke cakap soramg-sorang  . kdiam ! -_____- Japjap , korang nak tahu tak kenape hati aku sedang berduka lara  ini  ? hahaha , *cehh , ayat nak comel jea*

Sebenarnya , esuk saye nak pegi hantar abang saye pegi praktikal kat pasir gudang , johor . lepas habes kawad , terus pegi hantar abang aku tapi bukan aku sorang jea laah , ofcourse lah ahli keluarga aku sekali tapi munkin abang iwan jea tak pegi  sebab dye sekarng ni tengah busy sangat , mengalahkan aku douhh ! haha. mestilah aku kalah sebab hati aku sangat lembut halus tulus serta ikhlas dan bagi je laah dye menang tapi takde lah sampai asyik aku jea kalah . aku pun akan mempertahankan diriku ini juga. Lu berani buat gua , a siku-siku lu punya tengkuk ! hahaha. kejam sungguh Puthree Ariffin nihh .Abang sendiri pun sanggup buat camtuhh . alaaa , manedelah saye nie adek yang baik hati serta penyayang malah berbudi pekerti  sekali , package weeh ! haha.

Pada hari esuk jugak saya akan berkawad di khalayak warga  SMK PANDAN MEWAH . hahaha. esuk kawad yang betul-betul punye weeh ! Duhh , memanglaah kene kawad betul-betul . kalau tak tertidur aku selame 25 menet kerana dikerjakan oleh kakak-kakak yang kawad sama-2 dengan aku . kalau tertidur 25 menet tuh kire minumum je , kalau maksimum pulak dalm 30 menet 5 saat kot . kcukup , aku mengarut sorang-sorang jea tadi -.-

Jadi , kesimpulannya esuk jangan lupea doakan aku dan ahli-2 kawad KRS berjaya berkawad tanpa pengsan-pengsan , tanpa lupea-lupea dan jangan lupea juga doakan kiteorang dapat number one :) okaylaah aku nak pegi siapkan barag-barang untuk kawad esuk  , nak kiwi  boot sampai berkilat kilau :) kalau aku rase dah berkilat , kire kerja aku siaplaah , kalau kau rase tak berkilat , kau diam ! haha. gurau jea laah :) esuk aku kene bangun pada pukul 3.30 pagi , alarm  jangan lupea kejut aku yea ? kalau tak , lambat laah aku bangun . nak makan dulu . kbyee :*

                                          

No comments:

Post a Comment