Saturday, July 2, 2011

LARIAN 1MURID 1 SUKAN 1 MALAYSIA

Hai hai hai hai hai hai hai hai !


TiTeW nUcKz  BaGi TaHuuu TaTzz aWucKz sAtu sEcREt TaT aWucKz......HaHaXx ... TaPi aWuckZ  jAnGaN KaSi TahuXx TaT oRuNGzz LeNzz.. TiTeW cAyAnGzz aWuckX sAnAdd sAnAdzz.. aWucKzz cAyAnG TiTeWz tuCkzz ? TiTeW nUcKzz MeRaJucKzz LaHzz NaN aWucKzZ. HaHaxx (: *sorry saya tak pandai nak gune bahase parasit sangat :P nie pun bukan maen susah nak tulis kecikBESAR  kecikBESAR*


susaah jugak enn nak tules kecikBESAR kecikBESAR niehh ? memang power laah orang-orang yang boleh buat tuhh . haha. okay , confirm hari ni banyak manusia yangg sibuk membuat entri tentang larian 1 MALAYSIA , seperti saya jugak laah tuh :) tadi kite tak lari sangat punn , kejap lari kejap jalan kejap lari kejap jalan . ehh , kire okaylaah tuhh ! daripada kau , tak pegi kan ? kdah diam . *wahh sukasuki aku jea judge orang lain cam tuhh* atotototo , jangan laah merajuk awak , senyum sikedd , kan comel muke awak kalau senyum cam tuhh . cair pulak saye :P hihi.


tadi sepatutnye datang pukul 6.30 pagi , tapi tidak mungkin laah perempuan sejati versi adek scha alyahya nieh nak pegi tepat pukol 6.30pagi kan ? bangun pun pukol 6.30 , ade hati nak pegi awal . HAKtuii ! hihi. aku pergi dgn ayu tadi , semalam dye kate dengan aku "kau jangan bangun lambat ehh !" lepastu , dye yang bangun lambat . haha. lepastu kiteorang pegi pukol 7.20 , waktu tuh dah seram-seram jugak laah nak masuk pagar sebab ade cikgu tuh menjerit kuat giler , dye panggil kawan ayu sebab pakai tudong salah , haha *bangang jea ohh * lepastu kiteorang semua lari pukol 7.45 pagi , aku engat kan jauh , rupe-rupenye pusing kat rumah-rumah orang jea , dah habes lari dalm pukol 0850 kot , macam tuhh laah kot , lepak dekat dataran sampai pukol 10.30 , lepastu pegi padang pukol 11 , aku cuma tengok kawan maen bola tampar jea . HIKHOK . wahh memang terbaek laah aku kate duduk dkat padang , takpayah nak pegi pantai , dekat padang sekolah aku pun dah boleh buat terbakar-bakar kulet . hihi , memang mujarab tak terkata laah :DD 


saye yang pakai tudung kaler puteh tuh , sebalah saye tuh musuh saye , hihi. tadeklaah dia laah sahabat saya  *bodek siket jeaa* haha.



21 comments:

  1. memang pun , pelik betul dengan orang yang suka tules bahasa parasit , dyeorang tak rase kea susah nak type ? xDDD

    ReplyDelete
  2. letih kene lari smlm.. hehe

    ReplyDelete
  3. okay annoying gila type cemtu HAHA

    ReplyDelete
  4. lari lari! haha. sihat laa korang semua kan :D

    ReplyDelete
  5. teha --> semalam macam lari tak lari jea . haha.

    ReplyDelete
  6. aisya --> ha'ah memang pun , nak bace pun merangkak-rangkak xDDD haha.

    ReplyDelete
  7. qeen --> memang sihat sihat belaka laah xDD

    ReplyDelete
  8. Hey.. thanks ya.. visit u back & follow.. penat x lari??.. have a nice day!!~.. =)

    ReplyDelete
  9. i tag you http://emmaakhma.blogspot.com/2011/07/saya-nak-ga-dari-korea-dan-bandung.html

    ReplyDelete
  10. been here :D sory tny. x da shoutmix or cbox ke?? sory again :D

    ReplyDelete
  11. hai, dh bkak blog awk & dh follow.. hehe

    ReplyDelete
  12. efa --> dah try buat , tapi tak boleh nak save , taktahu kenape skrang nak add gadget apea-2 pun tak boleh , takpea , kalau adea pape , leave a comment jea :)

    ReplyDelete
  13. bumbleB --> okay thanks :) btw , kenape i takboleh nak bukak you punye belog ?

    ReplyDelete
  14. haha, bahasa wempitzz tuuu ~ haha :D

    ReplyDelete
  15. CikFF --> haha , best laah jugak :)

    ReplyDelete
  16. Suhaidah Johari --> okay , done follow you :)

    ReplyDelete