Monday, July 4, 2011

Maid maiden

Hye awak !

Dah dua hari saya tak update belog saya , nampaknyea macam dah berkarat giler , jadi saya nak polish sedikit laah , bagi nampak berkilat -kilat macam pemilik belog ini , tapi pemilik belog berkilat waktu kene matahari je lah, kalau belog kite pulak berkilau disinari oleh polident :D hihi. okay aku tipu :P

Sebenarnye aku nak cerita aku dah beli comic maid maiden yang thursday punye . best weeh bace comic tuh . Tambah pulak , kaoru yang buat , memang aku fall in love habeslaah . Sekarang ni , comic dah naek harga lah , dulu ade comic yang harga rm6.50 punye , tapi sekarang dah tadek . paling murah pun sekrang rm7.50 , aku sebagai pembace comic amat terase bebannya . Hahaha . Kalau aku dah start bace comic , mula laah berangan sorang-sorang *ishh putri nie , takmalu kea bgtahu orang ?* Lantak gua laah , dah gua punya lumrah hidup camtuhh , nak buat macam mane ? okay kau jealous , kdiam :) *sejak biler aku pandai cakap pasal lumrah hidup bagai nieh * HIKHOK . okay , sambung tadi , kalau aku dah start bace comic cintan cintun nie , memang tak sah kalau tak duduk diam , mengeliat sana mengeliat sini mengeliat sana sini! Haha. Biasa laah takpernah rase macam tuh , kan best hidup aku macam dalam comic-comic yang pernah aku bace sebelum ni . Ade superpower , ade boypreen comel-comel , charming-charming . Wahh ! Kalaulaah macam tuh , hidup aku bukan setakat berkilat , colourful giler laah . Haha , angan-angan tinggi sangat laah kau nehh putri ! sekali sekala jea pun :D 

Sebenarnya aku nak story mende ni , waktu aku buat entri yang 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia tuhh , tapi waktu tuhh dah tak larat nak type panjang-panjang lebar . Maklum laah LARI SEPANJANG PERJALANAN *bukan harituh putri kata Jalan lari jalan lari kea ?* Alamak kantoi pulak penipuan kau , putri ! HAHAHA *gelak besar* okay , aku sakai cakap sorang-sorang . hihi.


Waktu hari sabtu semalam-semalam ni , ade laah makhluk Allah yangg sangat manja *Bak kata SAHABAT aku nie * Taktahu laah , kenape dye punye akal fikiran tak berape nak panjang sampai mengeluarkan kata-kata kesat sampai ada yang tak suka . Aku cuma boleh kata, berhati-hati laah ketika bercakap . hihi.


*aku ade nie ! kau adea ? haha.*

9 comments:

  1. waahh!! best tak komik tuh? dah lame tak bace komik~ rindu kot

    ReplyDelete
  2. wahhh kenapa takde shoutbox? heee terima kasih sudi singgah blog ain :)

    ReplyDelete
  3. bluewendy --> best giler tapi komik tuh berseries .

    ReplyDelete
  4. assalam
    saya follow :)
    http://bersihjiwahati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Dah follow . follow saia blik :)

    ReplyDelete
  6. Fahrain && Qila --> okay , thanksyou :) done follow :D

    ReplyDelete
  7. da lama tak layan komik..last zaman sekolah rendah dulu kot..
    hehhe

    ReplyDelete
  8. Elie Lily --> haha , best laah bace comic , walaupun daah skolah menengah , boleh hilang-2 siket boring , haha :)

    ReplyDelete