Tuesday, August 9, 2011

selamat berpuasa :)


Hi , assalamualaikum !


Yo ! Wassup ? Haha *cukup hiphop tak ? Haha. Dah masuk 5minggu 6 hari aku tak bukak belog aku. Well , tenga busy laah :D *busy laah sangat putri ni* Gembira tak aku dah bukak belog then buat etri baru ? Yea , aku tahu memang kau gembira sambil terlompat-lompat , tonggeng-tonggeng kan ? Haha. Err , takperlu nak bodek laah, aku takterima semua tuhh. Tengok tuhh princess dah merajuk T.T Hahaha, okay kau dah boleh berhenti mengarut putri :/


Mm , taksilap aku entri sebelum ni aku citer pasal komik maid maiden kan ? Skrang, aku punye meja blaja sudah dipenuhi buku rujukan BM , BI , SEJARAH , GEOGRAFI , KH , AGAMA , MATHEMATICS dan lain-2 laah. *Dah kata meja blaja mesti la penuh dgn buku-2 yang harus dibaca takkanlah , penuh dgn Gris dan Gucci pulok kan ? Aku tkckp pun kan ade mende lain ? Hak alaah Lu nie nak cari gaduh dengan gua pulak ? Cukup ganas lah tu Lu ckp cantuhh ? Kdah diam. Hahaha. Ohh, ya ! ckap pasal clothes , bag , shoes. Nak tahu story tak ? Mm, macamni citer dye. Err , aku rasa tkpyh lah aku story, nanti kau jealous pulok T.T Hikhik , bukan ape takut ade yang tkpuas hati :/ Haa ! cakap pasal tkpuas hati kan, Adelah makcik bedah ni takpuas hati sangat dgn Si makcik cun ni , seriously aku tkfhm ape yang dye benci sangat pun taktahu. Sampai membuat makcik cun tuh terasa hati , Adakah itu baik untuk kesihatan ? Semua tak sempurna. Semua orang boleh berubah. Jangan suka nak cari kesalahan orang. Allah tak suka.  Haa ! Sebelum aku lupe ! kau dah bukak belog aku kan ? kau dah bace entri aku panjang lebar kan ? kau sudi-sudikan laah bukak twitter aku pulokk ! Lepastu , tekan button FOLLOW ! -->  Kciauuu :DD

No comments:

Post a Comment